Bedrijf

Een full-service advocatenkantoor met rond de 100 advocaten en notarissen.

www.kvdl.nl

Sector

Advocatuur

Contact

Klaas Huijgens

Klaas Huijgen

Director finance

FTE

200+ fte

De uitdaging

Factuurverwerking was handmatig en op papier. Status van betaling en budgetten updaten was een langzame en arbeidsintensieve taak.

De oplossing

Kennedy Van der Laan werkt nu papierloos en geautomatiseerd. Door het digitaliseren van de processen met GO-Spend zijn budgetten nu altijd up-to-date. Ook kan de betaalstatus van een factuur in een handomdraai worden opgehaald, zonder collega’s daarmee lastig te vallen.

Gekoppeld aan Aderant. 

Gebruikte app: GO-Spend

Krijg grip en controle op de bedrijfsuitgaven met GO-Spend. De purchase-to-pay applicatie voor financieel en inkoop professionals.

De voordelen

Reference case Kennedy van der Laan 

Kennedy Van der Laan is een onafhankelijk en ambitieus advocaten- en notariskantoor dat werkt voor multinationals, het Nederlandse klein-, midden- en grootbedrijf, woningbouwverenigingen en landelijke en lokale overheden.

Met rond de honderd juridische professionals behoort Kennedy Van der Laan tot de top twintig van zelfstandige advocatenkantoren in Nederland. Kennedy Van der Laan werkt met GO-Spend sinds 2010.

Klaas Huijgen, director finance, vertelt waarom Kennedy Van der Laan heeft gekozen voor een gespecialiseerde partij in plaats van een grote leverancier: “GO-Spend is overzichtelijk en snel te begrijpen. Het project is geslaagd vanwege de goede samenwerking tussen WorkFlowWise, de expert van onze leverancier van Aderant en onze interne projectleider. De consultant van WorkFlowWise is ten tijde van de implementatie veel aanwezig geweest. De implementatie is binnen het budget én binnen de gestelde tijd afgerond.

Nooit meer van het kastje naar de muur

“De grootste voordelen van GO-Spend zijn de efficiency en volledigheid van de financiële administratie,” vertelt Huijgen. “Dat we daardoor het milieu ontlasten en hard op weg zijn een paperless office te worden is natuurlijk mooi meegenomen”.

Voor we met GO-Spend werkten, was het bekijken van een oudere factuur onhandig en kostte veel tijd. Je moest naar het archief, waar een collega de factuur moest opzoeken en kopiëren. Nu heb je de factuur binnen seconden op je scherm. GO-Spend bespaart dus tijd én kastruimte!”

Transparante processen onder controle

“Transparantie is een ander groot voordeel van 20/20 vision. Je kunt gelijk zien wie er nog akkoord moet geven. Vroeger moest je daarvoor achter collega’s aanbellen. Dankzij 20/20 vision kunnen we leveranciers direct doorsturen naar de juiste contactpersoon. Bovendien zijn de kosten direct inzichtelijk en hierdoor het budget altijd up-to-date. In het verleden zagen we kosten pas wanneer ze geboekt waren, maar door middel van 20/20 vision wordt het te besteden budget bijgewerkt zodra een factuur geaccordeerd is.”

“De module voor inkoopmanagement is al ingericht en we zijn van plan deze in de nabije toekomst in gebruik te nemen”, besluit Huijgen met zijn plannen voor de toekomst.

Alle klanten

Benieuwd naar wat GO-Spend voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact op

Of plan een demo met een product specialist