
Hilton Food Group
Handmatig verwerken van 500 facturen wekelijks resulteerde in een berg papier, inefficiënte workflows en dubbel werk voor de administratie.
Lees meerHandmatig verwerken van 500 facturen wekelijks resulteerde in een berg papier, inefficiënte workflows en dubbel werk voor de administratie.
Lees meer"K" Line had behoefte aan een geautomatiseerde oplossing voor het gehele purchase-to-pay proces dat kan integreren met het branchspecifieke transportsysteem.
Lees meerDoor een rommelig proces was Limagrain niet altijd in staat om binnen de betalingstermijn facturen te betalen. Dat moest opgelost worden.
Lees meerDe BOB (Bestelling, Ontvangsten, Betaling) cyclus moest inzichtelijker nadat er onregelmatigheden waren geconstateerd in de afhandeling van facturen en betalingen.
Lees meerFacturen raakten verdwaald in de papiermolen, en de factuurstatus was nooit duidelijk zonder het tijdrovende graven naar meer informatie.
Lees meerHet inkoopproces was traag, foutgevoelig en niet duidelijk omschreven binnen de vier bedrijfsonderdelen.
Lees meerDe kwaliteit, efficiency en effectiviteit van de crediteurenadministratie moest worden verbeterd.
Lees meerHandmatig verwerken van duizenden facturen was ontzettend arbeidsintensief door veel regels en afwijkingen ten aanzien van de bestellingen.
Lees meerDrie verschillende purchase-to-pay workflows zorgen voor een gecompliceerde situatie die een ERP-systeem niet gemakkelijk kan verwerken.
Lees meerDoor statische workflows, kwijtgeraakte facturen en slechte factuurherkenning was het proces traag en foutgevoelig.
Lees meerHet handmatige proces voor de verwerking en controle van inkomende facturen was een tijdrovende klus.
Lees meerFactuurverwerking was handmatig en op papier. Status van betaling en budgetten updaten was een langzame en arbeidsintensieve taak.
Lees meer