Navigeer naar een GO-Spend functionaliteit:

GO-Spend helpt je team om vanuit een centrale plek inzicht te hebben in actuele budgetten, budgetten te bewaken, contracten te monitoren, inkooporders te plaatsen en facturen te verwerken. Elke taak wordt simpel en eenvoudig.

mockup-ipad.png
01

Bespaar tijd en geld. Automatiseer simpele taken die tijd verspillen.

Verminder het aantal periodieke en repeterende taken, van jezelf en collega’s. Van standaard functies tot integrale waardeketens van klanten.

Je onderschat al snel de impact van de back-office en andere administratieve processen. Herken deze juist als een mogelijkheid tot meer efficiëntie in plaats van onoverkomelijke overheadkosten en lasten.

Krijg inzicht in waardevolle informatie dankzij workflows. Door hierop te focussen, krijg je inzicht, overzicht en een blik op de toekomst. Je neemt op tijd de juiste acties.

Focus op wat het belangrijkste is voor jouw organisatie. Stop dus met tijd te besteden aan taken die geen aandacht nodig hebben.

Dankzij de garantie dat de operationele workflows soepel en efficiënt werken - kortom peace of mind – krijg je de vrijheid om je aandacht te richten op de juiste prioriteiten.

mockup-ipad.png
02

Vereenvoudig proces naleving en controle

Het naleven van procedures en het controleren van processen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Vertrouw op GO-Spend voor een hoge controlestandaard.

Workflow automatisering is inclusief alle instructies en controlemaatregelen die nodig zijn voor iedere transactie. Het elimineert dus het vervelende werk om te controleren of procedures worden nageleefd, hiervoor kun je op de app vertrouwen.

Zodra je een transactie ontvangt ter beoordeling, is dit inclusief alle gegevens die je nodig hebt voor je beoordeling en beslissing.

Omdat deze app zich specifiek richt op de controle van het inkoopproces, kunnen de interne klanten zelf de spullen bestellen die ze nodig hebben. Automatisering garandeert dat de inkoop afdeling de controle houdt over wat mensen kopen en van welke leveranciers.

Maar het inkoopteam hoeft niet langer de inkoop te overzien. Het heeft de handen vrij om te focussen op inkoop taken die meer toegevoegde waarde hebben.

mockup-ipad.png
03

Krijg grip op bedrijfsuitgaven. Creëer en manage budgetten.

Real-time inzicht in de begroting toont je de uitgaven van de gehele organisatie of op het niveau van jouw individuele teamleden.

Bij iedere order, contract of factuur die jouw budgethouders ter goedkeuring ontvangen, zien zij de beschikbare fondsen en de impact op het budget. Dus niet alleen aan het einde van een periode in een rapport, maar bij iedere transactie die zij beoordelen.

Met deze, tot de minuut nauwkeurige, informatie maken zij goed geïnformeerde beslissingen over welk budget te gebruiken voor contracten of inkooporders, of beslissen zij om niet verder te gaan.

Geïnformeerde inkoopbeslissingen helpen je niet alleen te vermijden dat je teveel uitgeeft. Zij zorgen ervoor dat onvoorziene budgetoverschrijding verleden tijd is en kostenbewustzijn ontstaat door de gehele organisatie.

GO-Spend functies

Eén geautomatiseerd purchase-to-pay systeem voor financials en inkopers.

Gebruik alle functies of alleen degene die jij nodig hebt.

icoon pijl

Budget bewaking

Vergroot de kostenbewustwording in de organisatie door de budgetruimte bij goedkeuring van aankopen te tonen. Realiseer op ieder gewenst moment inzicht in het actuele budget.

Contract management

Krijg centraal inzicht in alle (af)lopende contracten. Ontvang als contracteigenaar een taak in de werklijst bij verlenging. Bestel vanuit een mantelcontract en boek periodieke facturen op contract.

Digitaal inkopen

Geeft structuur aan het interne inkooproces en borg dat er voor iedere aankoop aan wordt voldaan. Krijg de uitgaven inzichtelijk en borg dat er bij de vaste leveranciers wordt ingekocht

Factuurverwerking

Bespaar tijd en geld door tijdsintensieve handelingen te automatiseren.Laat factuur gegevens aflezen door OCR-as-a-Service. Bied facturen automatisch aan bij de juiste collega voor goedkeuring.

Factuurmatching

Boek meer facturen in minder tijd door te matchen met de factuurrobot. Papieren en digitale facturen worden door de factuurrobot automatisch gematcht met de orders, ontvangsten en contracten.

Tarieven. Eenvoudig en transparant.

Basic

15
Gebruiker
per maand

5 administraties
3 functionaliteiten inbegrepen

Tarieven

Professional

20
Gebruiker
per maand

10 administraties
alle functionaliteiten inbegrepen

Tarieven

Premium

30
Gebruiker
per maand

Ongelimiteerde administraties
alle functionaliteiten inbegrepen

Tarieven

Koppel met jouw systemen

Bekijk alle koppelingen

Zie direct hoe WorkFlowWise werkt

Plan een gratis demo en ontdek de applicatie

Vraag een demo aan Neem contact op